پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا ۹ خرداد | روند بازار صعودی می‌ماند؟

  • کد خبر: ۶۸۸۵۷
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
پیش بینی بورس فردا ۹ خرداد | روند بازار صعودی می‌ماند؟
با توجه به شروع مثبت و صعودی بازار سرمایه به نظر می‌رسد روند بازار با توجه به تعادل رسیدن نماد‌های شاخص‌ساز ادامه پیدا کند. البته روند بازار بستگی به بالا رفتن ارزش معاملات دارد و با افزایش آن احتمال می‌رود روند مثبت در بازار تثبیت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار امروز با روند تعادلی و مثبت در گروه نماد‌های شاخص‌ساز رو به رو شد. همچنین امروز بازار شاهد رشد در گروه‌هایی بود که در جریان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه روند مناسبی را نداشتند.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره بازار امروز ۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: تردید‌ها و ابهامات مربوط به انتخابات در بازار مشخص شده و خبر تایید صلاحیت‌ها تا حد زیادی ابهام در بازار را کم کرده است و به نظر می‌رسد با این وضعیت متغیر‌های دیگر که در بازار اثرگذاری دارند شفاف‌تر شوند. وی در این باره تشریح کرد: البته تردید‌هایی که درباره توافقات برجام در روز‌های گذشته ایجاد شد به تقویت قیمت دلار ختم شد و همین موضوع باعث روند مثبت بازار امروز شد.

رضایتی در بخش دیگری درباره وضعیت بازار در هفته جاری گفت: بازار پتانسیل مثبت شدن را دارد و پیش‌بینی می‌کنم روند بازار و نماد‌های شاخص‌ساز در این هفته مثبت باشند و به دلیل آن که قیمت سهام آن‌ها در محدوده‌های خوبی قرار گرفته امکان صعود بیشتر را دارند و  بنابراین به دلیل آنکه در کوتاه مدت ریسکی را پیش رو خودشان ندارند روند تعادلی آن‌ها زودتر اتفاق خواهد افتاد.

این کارشناس بازار درباره نماد‌های کوچک بازار و صف‌های فروش آن‌ها در روز‌های گذشته گفت:صف‎‌های فروش نماد‌های کوچک در روز‌های گذشته کم‌تر شده و معاملات در این نماد‌ها تا حدی متعادل‌تر شده است. در روز‌های آینده به دلیل تشکیل مجامع و باز شدن بدون محدودیت نوسان، مشکل صف‌های فروش نماد‌های کوچک تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

 

منبع: تجارت نیوز

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->